بانک دی در آستانه بلوغ راهبردی؛ حرکت بهسوی سودآوری پایدار و جایگاه برتر

مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت ۱۸ اردیبهشت، از آغاز مرحلهای تازه در توسعه پایدار و تقویت ساختارهای نوآورانه این بانک خبر داد.
به گزارش پارسینه و به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی مدیرعامل این بانک، در پیامی به مناسبت ۱۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۴، سالروز تأسیس بانک دی را فرصتی برای بازخوانی گذشته و ترسیم افقهای تازه در آینده دانست. وی تأکید کرد که بانک دی از بدو تأسیس در سال ۱۳۸۹ تاکنون، همواره بر سه اصل بنیادین: اعتماد عمومی، شفافیت در عملکرد، و پاسخگویی به نیازهای واقعی اقتصاد کشور پایبند بوده است.
کریمی در این پیام آورده است: «۱۸ اردیبهشت برای ما در خانواده بانک دی تنها یک تاریخ نیست؛ بلکه نماد یک آغاز بزرگ و خشت نخست بنایی است که امروز، پس از پانزده سال تلاش خستگیناپذیر همکاران متخصص و اعتماد مشتریان فهیم، به نقطهای از ثبات، رشد و آمادگی برای جهشی نوین رسیده است.»
وی با اشاره به چشمانداز بانک تا پایان سال ۱۴۰۴ افزود: «بانک دی در مسیر دستیابی به جایگاهی در میان برترین بانکهای خصوصی کشور گام برمیدارد؛ جایگاهی که با توجه به تحولات ساختاری، بهبود فرآیندهای مالی، و راهبردهای نوین بهکار گرفتهشده، اکنون بسیار بیش از گذشته در دسترس ماست.»
افزایش درآمدهای ارزی، رشد سود عملیاتی، توسعه درآمدهای کارمزدی و مدیریت هوشمند داراییها از جمله محورهایی بود که مدیرعامل بانک دی بهعنوان مسیر تحقق این چشمانداز به آنها اشاره کرد. به گفته او، تمرکز بر فروش و واگذاری تدریجی و منطقی داراییهای غیرمولد نیز بهعنوان یکی از اهرمهای ارتقای سلامت مالی بانک، در دستور کار قرار گرفته و در کنار آن، گسترش خدمات دیجیتال و تقویت زیرساختهای فناورانه، زمینهساز ارتقای رضایت مشتریان و افزایش بهرهوری خواهد بود.
نگاه برندمحور؛ گامی راهبردی در افق ۱۴۰۴
در ادامه این پیام، برات کریمی به نقش مهم برندینگ تخصصی در مسیر آینده بانک دی اشاره کرد و گفت: «در چشمانداز سال ۱۴۰۴، بانک دی با تمرکز ویژه بر ساخت هویتی حرفهای، منسجم و متمایز، در پی آن است تا در ذهن مخاطبان خود اعم از مشتریان، فعالان اقتصادی و جامعه ذینفعان بهعنوان بانکی نوآور، پاسخگو و ارزشآفرین شناخته شود.»
وی افزود: «این تصویر ذهنی، نه بهعنوان بازتابی از گذشته، بلکه بهمثابه هدفی راهبردی و قابل برنامهریزی در سال جاری دنبال میشود. تحقق این هدف از مسیر تقویت انسجام پیامهای سازمانی، تولید محتوای هدفمند، معماری دقیق ارتباطات، و شکلگیری یک ساختار برندمحور در سراسر بانک، ممکن خواهد شد.»
کریمی در ادامه با تأکید بر تغییر نگرش راهبردی در ساختار بانک گفت: «بانک دی امروز با عبور از نگاه سنتی و ورود به دورهای از بانکداری هوشمند و ارزشمحور، توانسته خود را با استانداردهای نوین نظام بانکی تطبیق دهد. این یک تغییر الگو در حکمرانی مالی بانک است که بر پایه شایستهسالاری، انضباط، و پاسخگویی طراحی شده است.»
وی همچنین با قدردانی از کارکنان بانک دی افزود: «بیتردید، دستاوردهای امروز حاصل تلاش و همت شبانهروزی همکارانی است که با دانش و تعهد، تصویری از یک نهاد مالی حرفهای را خلق کردهاند. همچنین اعتماد مشتریان گرانقدر، سرمایهای بیبدیل برای تداوم مسیر رشد بانک دی به شمار میرود.»
خدمترسانی تخصصی و پایدار به خانوادههای معزز شهدا و جامعه ایثارگری؛ مأموریت اصلی و افتخار ماندگار بانک دی است
در پایان این پیام، دکتر برات کریمی با تأکید بر مأموریت ویژه بانک دی در قبال جامعه ایثارگری کشور گفت: «بانک دی از ابتدا با فلسفهای روشن و مأموریتی متمایز بنیانگذاری شد؛ خدمترسانی هدفمند، دقیق و شایسته به خانوادههای معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و همه اعضای گرانقدر جامعه ایثارگری. این بانک نهتنها بهعنوان یک نهاد اقتصادی، بلکه بهمثابه یک بازوی وفادار در نظام خدمترسانی به ایثارگران، همواره تلاش کرده است تا پاسخگوی نیازهای خاص این قشر شریف و پرافتخار باشد.»
وی افزود: «بانک دی با طراحی محصولات و خدمات مالی متناسب با نیازهای خانوادههای ایثارگر، ارائه تسهیلات هدفمند، تسهیل در فرآیندهای بانکی، و نیز بهرهمندی از نیروی انسانی آشنا با مسائل این عزیزان، بهدنبال آن بوده است که شأن و منزلت ایثار را در فضای بانکداری حرفهای پاس بدارد. این خدمترسانی، یک وظیفه صرفاً بانکی نیست؛ بلکه بخشی از هویت اخلاقی، فرهنگی و استراتژیک بانک دی است.»
کریمی همچنین با اشاره به برنامههای توسعهای در این حوزه گفت: «در سال ۱۴۰۴ و در قالب چشمانداز راهبردی بانک، تقویت خدمات اختصاصی برای جامعه ایثارگری با بهرهگیری از ابزارهای نوین فناوری، افزایش سطح دسترسی، و ارتقاء رضایتمندی خانوادههای شهدا بهطور ویژه دنبال خواهد شد. باور ما این است که سرمایه اجتماعی و دعای خیر این قشر، پشتوانهای استوار برای موفقیت و برکت در مسیر بانک دی خواهد بود.»
بی شرف از سهام بانک دی چرا حرف نمیزنی؟؟؟
بانک دی غوغا سالاری مطلق فقط بفکر خودشون و اطرفیانشونن نه جامعه ایثارگر و خانوادهای معظم شهدا
برو سرمایه سهامدارن دی رو ببین ۹۰ درصد ضرر
طرف تا قیامت هم به سرمایه خودش نمیرسه
حرف مفت ۴ سال تو ضرر سهامش
باسلام.
لطفا یه فکر اساسی به وضعیت اسفناک سهام بانک دی بکنید. اگه واقعا مدیر هستین باید سهام بانک دی که بیشترین اعضاش از خانواده ی شهدا و ایثارگران هستند را از اینهمه ضرر و زیان نجات بدین.
ممنونم
آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچی
مرد حسابی سهام بانک دی ما سهامداران را به خاک سیاه نشانده و شما هی هر روز اورت ناشتا میدین؟!!!!!
ریئس به میز و جلسه چسبیده. سری به شعبه هاتون مثلا شهرری و شوش بزن ببین چجوری خون مردم رو تو شیشه میکنن. دهان برای رشوه سه متر بازه. حرف مفت میزنید.
خدا لعنت کنه دزدی که بیمه دی. بانک دی رو به بنیاد بی صاحب چسبوند.
ازسال ۱۳۸۹ تا الان سهامداری بانک دی هستم همه خانواده شهدا جانبازان ایثارگران بعد از ۱۵ سال آقای کریمی میگی خوب است بس سودی سهامدار چه شد
بیشرف ها دروغ میگویند هروقت برای وام مراجعه کردیم گفتت بوجه نداریم بوجه فقط برای کارمند های خودش هست.قبلا که حقوق جانبازان از طریق بانگ ملی میگرفتیم میشدوام گرفت.حالا بانک دی جواب سلام را هم نمی دهند.بایدهمه جانبازان اعتراض کنند دوباره حقوق جانبازان را به یه بانک دولتی واگذار کنند.تازه جانبازان سهم دار بانک دی هم هستند
چرا حرف ب ی. رب. ط. میزنی بانک به خاطر افراد بی لیاقت سهامداران رو نابود کرد ،خیلی از خانوادهها حتی خانواده شهدا دچار یاس و نا امیدی شدن از کدوم توسعه حرف میزنی بانک دی توی اوج رشد بازار بسته اس ولی با ریزش بازار جلوتر از همه منفی میشه ،از خدا بترسید ،شرم داشته باشید
ننگ بر شما مفت خوران مردم رو بیچاره کردید از اسم خانوادهای معضز سو استفاده کردید
نام شما در تاریخ بورس خواهد ماند
فقط،سکوت کنید و حرفی نزنید
سلام پسرم کارشناسی کامپیوتر نرم افزار دارد ، در شهر ما بانک دی برای خدمات دهی وجود ندارد ، وقتی برای استخدام پسرم مراجعه کردیم جواب قانعکنندهای به ما ندادنند،وقتی از طریق استان پیگری کردیم می گفتند شهرستان ، ما هم قطع امید کردیم ،حالا ما نمیدانیم چکار کنیم ،
خدا ازتون نگذره !
سهامدار رو بیچاره کردید ! خودتون رو سرمایه دار !
دیر نیست که نتیجه عملکردتون رو ببینید